Pages

Tuesday, May 26, 2009

Two days to go...

Idag har jag haft mest energi av alla dagar, sa harligt att vara ledig mitt i veckan nar alla andra jobbar..Har inget emot att jobba helger faktiskt, speciellt pa sommaren, da det ar knokfullt pa stranderna da. Har tappat tre kilo under dessa fem dagar, och kanner mej i hogform, magen ar faktiskt nastan platt - har alltid haft lite "mage", sa det ar kanon. En kompis till mej at en croissant nar vi fikade idag, och jag maste erkanna att jag nastan dreglade, aven om tanken att ata en sjalv just nu kanns langt borta, disciplinen haller!

Ar sa glad att A med familj kommer nu den 9 juni! Ska bli sa himla kul att ra om dem i en vecka!
Vi ska gora sa mycket, och jag vet att hon verkligen BEHOVER komma bort och ta det lugnt ett tag. Ska satta las pa koket sa hon inte borjar laga mat, det blir take-away och restaurang heeela veckan, na kanske inte hela..

Idag har jag simmat i poolen for forsta gangen, har vart over 28 grader varmt ute, sa vattnet var perfekt! Det kandes skont och gott i kroppen, som en bra stretching efter stadning och packning infor flytten pa sondag, man har verkligen mer saker an man tror.

No comments:

Post a Comment