Pages

Monday, May 4, 2009

Busy

Oj, det har varit hogsasong i en vecka nu harnere, i och med 1 maj och ryssarnas semesterperiod som varar fram till den 10 maj. Har passat pa att jobba allt jag har kunnat och det kanns jattebra, men det kanns i kroppen. Ryssarna ar ett speciellt folk, fran tidigare ar ar erfarenheten att de for det mesta ar kalla och otrevliga, men i ar har de faktiskt varit oerhort trevliga, aven om man for det mesta inte kan kommunicera sa bra da de inte pratar sa bra engelska. Jag tycker att det ar sa harligt att ga till jobbet, att alska sitt jobb och kanna att verje person jag moter, utbyter jag nagot positivt med for det mesta.

Brukar tanka, om man far nagon person som det inte kanns bekvamt med eller att man kanner av negativ energi, att jag ska gora mitt allra yttersta i denna behandling, for hur det an ar, sa ska jag bara spendera en timme av mitt liv med denna person. Battre att le extra stort, ta i fran tarna, det far du igen, och oftast nar behandlingen ar avslutad, sa har denna person smalt totalt..
Sa mycket ett leende kan gora. Smile if there´s anything you want.

No comments:

Post a Comment