Pages

Friday, May 8, 2009

Flyttfagel


Trodde nog aldrig att jag skulle komma "hit" igen, men nu ar jag har, pa eget val, och det kanns kittlande kanonbra! Jag ska flytta i borjan pa juni, har hyrt ett hus av nagra vanner som ska vara borta i tva ar, sa jag far stanna sa lange det kanns bra. Dags att borja samla flyttkartonger, aven om jag inte har saa mycket att ta med mej, men att organisera och rensa ut kanns nodvandigt.


Kanns som att borja om pa nytt, vilket jag ju gor och det harliga ar att det kanns sa bra och spannande! Har sa mycket att se fram emot i sommar, kanner mej som en liten fagelunge som ska ut ur boet.
Alskar detta foto, som jag lanat fran A´s blogg, ser valdigt valkomnande ut, uppdukat for en trevlig middag och en harlig sommarnatt nagonstans i norrland..

No comments:

Post a Comment