Pages

Saturday, May 23, 2009

!!!!!




Battre forklaring kan jag inte ge pa hur stralande bra jag mar denna andra dag pa min detox!


Kroppen kanns harligt bra, latt och full med energi. Igar jobbade jag pa eftermiddagen, och hade val nagra moment som var lite tuffa, nar hungern trangde sej pa, varst var det nog nar jag gjorde aromamassage med kanel- och apelsinolja, som jag bara kande for att ata upp dar och da.


Dricker rikligt av blandningen och sedan mellan maltider sa dricker jag ortte'er av alla sorter.


Hade val nagra stunder av trotthet och valdigt latt huvudvark igar, tecken pa att det hela fungerar, att gifterna avlagsnas fran systemet, och da kan man ju sta ut om man vet att det ar for ett gott skal.




Men om jag upplever nagon sorts obekvamlighet, eller nagon sorts extrem, sa kommer jag att ata nagot latt absolut. Det ar ju meningen att man ska ma bra, men jag kanner mej valdigt positiv och excited. Sa vi kor pa. Skal!

No comments:

Post a Comment