Pages

Friday, May 29, 2009

Forsta dagen

Oj, jag kande mej som pa julafton idag nar jag vaknade, nar jag visste att jag skulle fa ata igen..Igar var det tufft att kolla in C och Mona-Lisa, som at kottbullar och potatismos pa svensk restaurang, bara att kanna dofterna var underbart.

Det blev en farskpressad apelsinjuice och en smorgas pa grovt brod, mums, det var extra gott idag. Men sen fick jag stressa sa mycket, det var bank, byte av bankkonton och det ena efter det andra, sa det blev inte direkt att sitta och njuta av varje tugga, som man helst av allt ville, ocksa ringde det titt som tatt.

Till lunch blev det en bit stekt lax, kopt pa Ikea, med sallad. Sa jag har borjat smatt och gott, och det kandes helt ok i kistan, tankte att den kanske skulle fa en chock, men icke, sen apelsinjuice resten av dagen, enl rekommendation. Har faktiskt inte vart hungrig alls pa eftermiddagen och har heller inget sug efter kaffe eller onyttiga saker, ska forsoka halla mej ifran dem totalt, ganska onodigt faktiskt om man tanker efter.

Slutsatsen ar att denna kur ar helt klart vard att prova, for sa bra som man mar och kanner sej efterat, ar det verkligen modan vart! Mina vanner pa jobbet var imponerade och vill nu gora samma sak. Man kanner verkligen att man tappat, inte bara nagra kilon, utan gamla slagg-produkter och smuts som samlats pa under hela livet, varstadning inifran pa basta satt.

No comments:

Post a Comment