Pages

Sunday, May 10, 2009

London

Idag aker jag till London. Ska aka nagra dagar for att jobba, har en kund dar som bokar resan och uppehallet plus att jag hinner fa en hel del ledigt ocksa, sa det passar bra. Har ju min kara van E dar, sa det ska bli skoj att se henne och hitta pa nagot. Lite svart att veta hur man ska packa bara, fran +25 till kanske +10, naval, far val an ta med mej en jacka och paraply forstas. Skulle aldrig kunna bo nagonstans dar det regnar sa mycket.

J har skrivit ner en massa adresser pa saker att titta pa, och da menar jag shopping, hon ar sjalv fran London, var just dar, och sager att det ar stallet att shoppa pa nu, nar det ar ganska billigt jamfort med forr, sa jag ska passa pa.

Vi ses om nagra dagar.

Massera dej sjalv inifran med goda tankar, och fortsatt att ma bra.

No comments:

Post a Comment