Pages

Wednesday, May 6, 2009

Jag skulle behova..


En helrenovering fran topp till ta, en heldag pa Spa jag ocksa.. Nar man kanner att man inte hinner med vare sej en sjalv, (maste se bra ut i mitt jobb), huset eller hemmet, ja da blir allt rorigt. Jag ar en sadan som om inte allt ar i ordning sa forfaller allt och jag struntar i det ett tag, sen organiserar jag allt, men nar jag har tid. Det har lugnat ner sej lite nu pa hotellet, sa idag ska jag vara egoistisk med mej sjalv, dvs lamna allt jag skulle behova gora ett tag, och ta en morgonpromenad nerat stranden, och ocksa hamta ett paket som jag vantat lange pa.


Har lart mej en ny massageteknik som gar ut pa att arbeta med zonterapi och pa sa satt stabilisera och rensa kroppens muskler pa slaggprodukter med hjalp av aromaterapi. En otroligt kraftfull behandling som nar jag sjalv fick den, gick som i koma av total avslappning i kropp och sjal. Ska gora en kur pa C, for att se om den kan hjalpa henne med migran och fibromyalgi, ska bli jatteintressant att ha ett real case och se skillnaden.


Never face reality unless reality already is the way you want it to be.

No comments:

Post a Comment