Pages

Monday, May 18, 2009

Internal spring cleansing

Jag ska gora en var-stadning - inifran! Har borjat nedrakningen, dvs, att ta bort vissa saker ur min dagliga diet, sasom sotsaker och kaffe. Nu i tre dagar ska jag borja ata mindre och inget alls pa kvallen, alltsa ta bort middagen, som vi normalt ater har efter nio pa kvallen och istallet tidigarelagga den. Det hela gar ut pa att, efter att i nagra dagar ha forberett sej mentalt och kroppsligt, att sedan under en till tre veckor dricka en blandning av farskpressad citron, cayenne-peppar och maple syrup. Drycken innehaller en perfekt balans av naturligt socker och utrensande produkter, men att man samtidigt haller kroppen i balans, men att metabolismen under denna tid gar ner i varv och kroppen koncentrerar sej pa att rensa ut slaggprodukter.
Forutom att man inte ater nagot, sa kan man leva exakt som vanligt.

Min chef har gjort detta nyligt, hon gor detta en gang om aret, och resultatet ar otroligt, hon ser helt annorlunda ut, kroppen ar slim och fin, hyn stralar och ogonen ar mycket blaare an vanligt. Ocksa kanner hon sej fantastisk och med en otrolig energi.

Kommer att halla er uppdaterade! Pa fredag kor jag igang.

No comments:

Post a Comment