Pages

Tuesday, June 23, 2009

London

Oj, det ar sa varmt har sa jag borde haft med mej samma klader som hemma, puh! Strovar omkring i Soho och Covent Garden, kollar pa folk och kanner mej allmant anonym, vilket ar skont ibland. Har hittat nagra mystiska butiker, kopt lite ljus och grejer och nu ska jag ge mej ut for att leta en restaurang att kaka lunch pa, aven om jag ar ratt nojd efter en gigantisk frukost pa hotellet. Lite unreal att bo pa femstjarnigt med egen butler, holl pa att borja skratta igar nar han visade mej runt och fragade om jag ville ha nagot stuket. Kanns bara lojligt att nagon ska bara in vaskan at en, eller sa ar man inte van att bli behandlad som en lady allt for ofta. Igar tog jag ett bad med aromaoljor i det gigantiska badkaret med inbyggd tv och lag och log for mej sjalv, kanns coolt att bo som en prinsessa nagon gang sadar, men om man gjorde det jamnt skulle det ju inte vara speciellt. Sa nu ska jag traska, men jag lagger in bilder senare!

No comments:

Post a Comment