Pages

Wednesday, June 3, 2009

Busy busy

Oj, det har gatt nagra dagar sens jag skrev, har vart sa himla fullt upp! Har flyttat nu och installerat mej och min energi i min nya lya, sitter ner har nu i tva minuter och njuter av att endel saker faktiskt ar pa sin plats, medans forsta tvattmaskinen med nya Ikea-sangklader snurrar pa. C och ML kommer over snart, sa ska hinna aka och handla innan dess, behovde bara pusta lite och lyssna pa faglarna som kvittrar utanfor, sa lugnt och fridfullt, en kansla av landet, i alla fall lite narmare..

Otroligt sa mycket grejer man har, kort 4 ganger med full bil, och har fortfarande lite kvar..pust, men, men kanns kanon att antligen vara pa plats och satta min alldeles egna pragel pa huset som ska vara mitt hem nu for en tid, kanner pa mej att det inte blir sa lange, men i alla fall tills vidare. Ska ta lite bilder och lagga upp sa snart jag kan.

Nar tjejerna kommer blir det lax i ugn och svensk potatisgratang, kopt pa svenska affaren, kunde inte lata bli, plus att vi skyller pa tidsbrist. Hann en svang til Ikea imorse for lite annat gott att fylla pa koket med, blev mest inslangt i lampligt skap, far ta itu med det lite i taget senare, huvudsaken att alla saker ar pa plats i sitt rum.

Sa, nu maste jag hanga tvatten och pipa ivag till affaren..

No comments:

Post a Comment