Pages

Thursday, June 11, 2009

En dag pa stranden..

Mitt besok ligger fortfarande och sover, ska man vacka dem, eller vad gor man? Vill ju inte att de ska missa det mesta av dagen..Mycket att gora innan jag ska jobba lite pa eftermiddagen, far nog ga och hojta lite. Frukosten star redo, aggen kokta och kaffet klart, bara publiken som saknas.

Sover sjalv i soffan, sover sa himla gott har, sa det kanske blir min permantenta sovlosning sen ocksa, sa underbart att vakna till ljuset och fagelsangen, det ar obetalbart.
Omradet jag bor i ar sa himla lugnt och fridfullt, nara till allt, men anda isolerat fran den narliggande motorvagen. Igar gick jag och A pa promenad, finns underbara, lantliga stigar och smavagar runtomkring.

Dags att ta tag i dagen, ska aka en svang till Funkan och fa lite fixat med ganget.

No comments:

Post a Comment