Pages

Tuesday, June 9, 2009

Full rulle..

Josses, det har vart fullt upp sens sist, har jobbat enormt mycket och har fortfarande flytten liggande for att packas upp, lite i taget, har det blivit. Naval, kanns bra med mycket jobb, har haft och har enorm tur att inte kanna av finanskrisen alls, och pa hotellet ar vi stralande glada att ha fullbokat fran mitten pa juni!

Igar fick jag internet och telefon inkopplat, har dock fortfarande ingen fysisk telefon annu, ska fixa idag, men snart ar jag nabar for mina nara och kara, antligen! Man blir ju ruinerad att ringa pa mobil jamnt! Och Skype ar ju kanon nar det funkar, sa jag ser fram emot att hora min kara mormors rost, langesen tyvarr.

Dags att ta tag i dagen, forbereda for storstadning senare, besok anlander ikvall fran Lulea, kul! Ivag till Ikea en svang, lunch med tjejerna, ML aker idag, sa man far krama ur det mesta ur den sista dagen, sen hem och stada och sen ivag till flyget, full rulle!

No comments:

Post a Comment