Pages

Friday, July 1, 2011

Grattis Hanna och Maximilen!!

Idag är jag med er i mina tankar, i själ och hjärta! Önskar er all lycka och kärlek och en fantastisk bröllopsdag. Vi var ju bjudna men då vårt lilla liv kom skulle komma till världen så tätt inpå så valde vi att tacka nej. Hade inte varit helt fel att vara på bröllop i Nice idag dock.

Var på bvc med lillan och hon väger nu 4 250 g, har alltså gått upp en hel del sen sist. Har också vuxit ett par cm på längden, nu hela 54 cm, det går undan! Som hon har ätit idag så borde hon gått upp ännu lite till. Varit på stan med fina Johanna och Elodi som är tre månader gammal, vilken skillnad det är på våra bebisar! Har vart en riktigt fin dag, varmt och gott men skönt med lite dis som drog in efter lunch. Det blev sushi på favvostället, en kaffe i norra hamn och en glass i en amningspaus, en amningspaus av många idag. Det är intressant med bebisar, en del dagar sover de stora delen av dagen, och andra äter de mestadels. Idag var det ju så varmt så det behövdes väl en hel del vätska kan tänkas.

Nu har Fredde semester och det ska bli så underbart att vara familj hela sommaren och bara ha det gott. Det var länge sedan man var ledig en hel sommar. Det blir lite fix i huset av sådant som blivit kvar sedan renoveringen som ska färdigställas men sedan ska vi ta dagarna som de kommer och ta hand om varandra.

Medan du sover mitt älskade barn..
Fina älskade lilla Havannah, du är underbar och det dyraste jag har, men jag är glad att jag får en stund för mig på kvällen, att komma ikapp med lite måsten, att krypa upp i tv-soffan med din pappa, att fila fötterna en stund, det gör mig till en ännu bättre mamma imorgon.


No comments:

Post a Comment