Pages

Tuesday, July 19, 2011

Havanna Julia Christina

Lilla ängel, lilla du, jag ger dig min morgon jag ger dig min dag, jag kommer att ge dig allt jag kan och förmår av min kärlek, försöka att leda dig rätt mellan livets törnar och vadderade hörn, visa dig allt det vackra vi har omkring oss i denna underbara värld, visa dig regnbågens färger och känna på mjuka djur. Tillsammans ska vi lyssna in hösten och våren och även få dofta in sommaren. Små blommor på kudden, första stegen på sommarvåta ängar, de ska vi ta tillsammans du och jag. Välkommen till oss, till vår värld, en värld som är din egen att forma precis som du vill att den ska vara, en verklighet som blir till vardag, som blir till dagar och år. Ta vara på varje dag, gör det bästa av den och njuuut, just denna dag är bara din!

No comments:

Post a Comment