Pages

Thursday, July 28, 2011

Liten stund av total frid

Idag tar jag på mig en läcker blå klänning och söta turkosa skor.

Lillan sover, igår sov hon nästan ingenting under dagen så hon har sovit sedan åtta igår kväll fram till åtta, sedan ätit och somnat om. Passade på att plocka och tvätta igår kväll, kan inte riktigt slappna av då jag vet att jag har saker jag borde göra, speciellt då jag halkat efter. Kändes toppen att få allt i ordning och kände mig dessutom pigg fram till kl 01, man har vänt på dygnet lite.. Har suttit ute i solen ett tag med senaste numret av Egoboost, så nu känner jag mig boostad och motiverad. Tänker på det här med att vara på rätt väg i tankebanorna, att tänka på det man vill ska ske, tänka på allt bra vi har omkring oss, när man håller sig på det positiva spåret så mår man så fantastiskt bra. Idag ska jag gå ut och botanisera på mina favoritsidor och önska mig lite nya kläder att fylla upp vår fina nya klädgarderob med, i tanken alltså, i tanken känns det bra med en välfylld plånbok och att kunna unna sig det man vill, i tanken vill jag se snygg ut med fina kläder, det ska jag göra idag. Tanken är ingen omöjlighet. Tankar är kraftfulla.

No comments:

Post a Comment