Pages

Friday, January 14, 2011

Nu förrådsrensning!

Den obligatoriska frukosten är avklarad, the och rostat, tyvärr slut apelsiner till juicen.. Ska nu ta ett djupt andetag och ge mig in i kaoset i vårat uteförråd. Gjorde inne-förrådet här om dagen så det är i ordning. Passar på att packa ihop och fylla lådor eftersom, inte länge kvar nu till flytt! Senare ska jag och mamma ha en heldag på stan, det var länge sedan och brukar vara så mysigt. Fredde jobbar som en galning på akords-jobb och är hemskt trött när han kommer hem stackarn. Har inte blitt så mycket gjort på huset denna vecka, men han åker ut någon dag under helgen och gör något, oftast en hel massa när han väl är där, han är väldigt effektiv! Nästa rum till rakning är Johannes blivande rum, nu ska det målas fönster och tak och sedan tapetseras, och förstås väljas tapeter till. Bebisen har börjat göra sig till känna, tror jag, jag tror mig kunna känna små rörelser då och då, så himla häftigt!!

Igår gick det ett program på tv om ett par i USA som fått sexlingar!! Gissa om de hade att göra! Fashinerande mamma dock! Så positiv och pigg!

No comments:

Post a Comment