Pages

Tuesday, January 4, 2011

God fortsättning på ett fantastiskt år!


En alldeles underbar dag i slutet av december, kallt men med underbara färger utomhus.

Vad härligt med "nystart"! För visst känns det som en ny början med ett nytt år? En del lägger sina nyårslöften, en del håller dem, andra inte, men jag tycker alltid att det känns så fräscht med ett nytt år, även om ingenting egentligen förändras. Nu går det åt rätt håll, det blir lite ljusare för varje dag och förhoppningsvis också snart varmare. Vi hade ju kring tio grader i ett par dagar, helt otroligt vilken skillnad! 2011 kommer att bli ett av de mest spännande åren någonsin för mig, då jag ska bli mamma. En helt ny händelse, som både inger glädje men även funderingar på om man kommer att klara av det, blir jag en bra förälder? Det är fantastiskt så himla bra jag mår, har en energi som jag nog aldrig haft, får saker gjorda och har fullt upp med företaget och renoveringen samt flytt i februari. Ibland får man nypa sig själv i armen då man nästan glömmer att man är gravid.. Så spännande, så mycket nytt, tänk vad livet är härligt och vad man får vara med om!

No comments:

Post a Comment