Pages

Thursday, June 9, 2011

Smiter undan solen



Lämnar den härliga sommaren för en stund för att gå in och kyla ner mig lite. Vilken dag! 24 grader i skuggan, riktig Marbella-värme! Passade på att städa övervåningen på morgonen, skönt att ta en våning idag och sedan nedervåningen (som är värst) i morgon. Hade ganska mycket förvärkar igår och inatt så enligt mina beräkningar så kan jag vara på bb på lördag, ställer iaf in mig på det. Tänk om sådant här gick att planera! Men vi kan inte styra allt, det är bara att inse, men önska kan man ju. Mamma är fortfarande här och sover mest, men jag sörvar henne så gott jag kan. Ska skicka henne på fransfärgning hos mig själv innan jag lämnar tillbaka henne i em. Hon behöver få lite färg i ansiktet. Jag också. Ska ta en tur till stan och passa på att handla.
Christinas ponny kom till byn igår, han får gå med Skorpan i en icke beteshage. Visst är han fin?

No comments:

Post a Comment