Pages

Thursday, April 15, 2010

Rastlos

..var jag i alla fall igar.. Akte ut till Brandon och hjalpte till att lagga golv i stugan, det var faktiskt riktigt roligt och intressant och blev dessutom riktigt fint, sa om nagon fler vill ha nytt golv sa..
Hade med mig Loppan ut och vi fick ga upp till stugan da vagarna ar helt omojliga for en personbil. Hundar och barn har verkligen nagon slags dragningskraft till lera och vattenpolar sa efter bara nagra meter lade hon sej ner och rullade runt i en vattenpol med nojd min.

Jag minns nar man var liten, nar de forsta vartecknena dok upp, da man fick beratta i skolan om sina upplevelser. Minns sa val hur jag brukade ga med farmor och plocka harlortar och rada upp, hur spannande det var. Och storspoven, nar den kom sa var det verkligen var, i borjan sa ar den ju lite seg, typ "poe, poe" ett par ganger bara, men ju langre in pa varkanten desto mer intensivare blir den, gar inte att missa.

Nu har min bil fatt sitt svenska registreringsnummer antligen! Var pa bilprovningen halva morgonen och det visade sig vara fullt med vatten baktill dar extradacket ligger, hur nu det kommer sig, men det maste ut.

Sen har Spa and Beyond fatt sitt forsta uppdrag! Sa nu borjar det rulla! Kul!

No comments:

Post a Comment