Pages

Monday, April 26, 2010

Mandasmys



Har jag haft med mitt gudbarn Ludvig idag. Medan mamma Sofia var pa korlektion sa promenerade vi runt lite pa Gyltsaudden och sedan blev det kaffe pa Waynes dar jag hittade en ny favorittidning som heter Leva, innehaller massor av positivitet och ideer, loved it! Nar Ludde behagade vakna sa blev det fest med kex och Katrinplommon-pure (som jag alskar), han skotte sig utomordentligt och det var sa mysigt att ha honom i famnen och krama lite extra..


Har bestallt tva "dunkar" Natursirap, nu ar det snart dags for vardetox och omlaggning av dieten, too much av chips och s...t har det blitt nu.. Och fram me hojen och de nyinkopta gympa-dojorna, nu ska de bli aka av..


Lappli-katalogen har kommit i brevladan, nu ska vi titta och dromma nar Freddan kommer hem..




Herrgards-fru eller vanlig fru? Jag ar nojd med vilket som.

No comments:

Post a Comment