Pages

Tuesday, April 13, 2010

Bilar




Ja, dessa nodvandiga nodvandiga saker..som man bara onskar att man kunde tanka och kora och leva lycklig i all tid, men icke.. Igar var vi med Freddans bil pa verkstan och det slutade med en harlig faktura pa 5000 pix.. Och nu kommer han hem och sager att en lampa lyser igen med felmeddelande sa nu aker jag dit med mina overdimensionerade broder. All teknik och tjafs som motorn innehaller och inte ens min duktiga bror Petter som far igang nastan vilken fyrhjulsdriven makapar som helst kan forsta sig pa Volvos. Tja, det ar bara att dra pa sej the big smile och aka dit, garantin pa jobbet borde ju galla ett par dar.




Solen skiner idag och det ar underbart skont. Balkongen har nastan tinat fram och vi ser fram emot att premiargrilla nu i helgen. Jag har aterupptagit att ata kyckling, efter mer an tio ar utan detta med endast fisk. Kanns kanonbra att dryga ut meny med annat an lax..kan ju saga att jag ar aningens less pa det. Nu ska jag ta me Loppan pa prommis, sen in till stan. Har ar nagra harliga bilder fran Tarendo i paskas och en med Loppans barnbarn for nagon manad sen.




No comments:

Post a Comment