Pages

Thursday, April 22, 2010


Just nu har vi ett par underbara dagar har uppe, inte sa mkt sno kvar och nar solen e framme sa ar det himla skont. Igar hade jag hand om Loppan da mor blitt opererad och behovde vila, sa vi flickor promenerade runt stan, ja den ar ju inte sa stor.. Riktigt mysigt var det och sen blev det en fika pa Linas med mamma. Kvallen avslutades med middag pa Waldorf med alskligen som jobbat kvall nastan varje dag denna vecka o behovde fa se nagot annat. Idag ska jag och Eva rida en superfin hast som tydligen kan allt.. De behover en som rider den tre fyra ganger i veckan och Eva ville visa den for mig, kanske borjar jag ta hand om den om vi passar ihop. Spannande.


Jag och Freddan e helt fast vid draknastet pa tvaan. Fem entreprenorer med mycket pengar ska overtygas av deltagarnas projekt och om de gillas sa far de investering. Det ar sa kul att se unga drivna manniskor, som tror stenhart pa sina ideer, drakarna kanske sagar dem totalt, en del lamnar med huvudet hogt och en del kanske lagger ner. Ibland blir det dock flera som investerar och nar man har foljt dessa deltagare sa ar det sa kul att se de som verkligen lyckas med intressanta ideer. Tacka gud for play-funktionen pa internet.

No comments:

Post a Comment