Pages

Saturday, March 28, 2009

Morgongava

Verkar som om min kara van A, med familj ska komma ner i juni, da jag dessutom far mitt "nya" hus! Ska bli sa roligt att ha dem har, sa manga pa en gang, och sa spannande for lilla J! Ser verkligen fram emot att bo for mej sjalv, kanns som man vuxit ifran aldern da man kan bo med vanner, ett tag gar det bra men sen, man behover sin space.

Kanns sa himla gott att vakna upp tidigt, halla upp lite juice eller nagot annat starkande, och kora igang med yogan, som jag nu gor nastan varje morgon. Det ar som en slags meditation, man borjar dagen med "clean mind" och att stretcha ut musklerna riktigt. Har blivit som en drog som jag maste ha sa ofta jag kanner att jag orkar, for jobbigt ar det, jag lovar..

Annu en harlig, varm dag, aven om det blaser pa toppen dar vi bor, men nere pa stranden kan det vara vindstilla. Idag blir det traff med A, en liten promenad och sedan jobb pa eftermiddan.

Till min kara A, ha en fin dag i stugan, njut och ta hand om dej!
Mamma, var tog du vagen¿

No comments:

Post a Comment