Pages

Monday, May 16, 2011


Paltdegen i den fantastiska Kenwooden! Skönt att slippa gegga ner händerna allt för mycket.


Helgen är slut och det är vecka igen. Har varit en riktigt lång och härlig helg och det känns ensamt att vara själv hemma. Det jag uppskattar så enormt med mitt och Freddes förhållande är att vi har så himla roligt tillsammans, vad vi än gör så är vi aldrig osams och hittar alltid på något skoj och får det att kännas speciellt. Igår blev det paltkok, räfsning av tomten, tvätt av mammas bil, en sväng till Åsa och Peders stuga för att se till att blommorna överlevt och sedan blev vi faktiskt inne resten av dagen då vädret varit lite sisådär.

Än en gång måste jag säga hur lycklig jag är över min graviditet, hur fantastiskt bra jag mår och hur mycket vi nu längtar efter det lilla knytte som befinner sig på andra sidan min mage. Att ha fått förmånen att bli gravid, att bli gravid med den rätte mannen och att jag gick igenom det jag gick igenom med min förra graviditet har varit ovärderligt men fantastiskt, när man lär sig lita till sin kropp som vi ju faktiskt bara har till låns är otroligt viktigt och att lära sig känna harmoni och balans mellan hjärta och hjärna, då behöver man aldrig oroa sig eller känna sig osäker på vad kroppen signalerar.

Det spöregnar ute, över mammas nytvättade bil tyvärr.. Men det är mysigt att höra regnet smattra mot taket och det lugn som det förmedlar. Snart kommer mamma på uppvärmd palt.

Blev hela 25 paltar!

No comments:

Post a Comment