Pages

Monday, January 2, 2012

God fortsättning..

På ett fantastiskt 2012! Året avslutades i myskläder på Rödberget  med kära familjen, god mat och bara mys. Vi åkte hem med en trött Johannes kring elva och firade av tolvslaget hemma, jag i säng med Havanna och de andra gick ut och kollade fyrverkerier. Skönt att vara tillbaka i vardagen, man är less julmat och all typ av mat som känns kraftig. Nu längtar man efter lätt mat. Fredde är nu pappaledig och det är så mysigt att vara med familjen på dagarna, även om jag nu jobbar en del hemma.

Har du klart dina mål inför året? Jag föredrar att ha nyårsmål istället för nyårslöften. Har gjort min visionboard för mig och för mitt företag samt skrivit ned klara mål för året. Jag har alltid funnit det väldigt kraftfullt att skriva ner mina mål och önskningar. När man städat igenom gamla anteckningar har jag ofta hittat flera mål som slagit in. Och en visionboard som du kan se varje morgon när du vaknar är också otroligt kraftfullt.

No comments:

Post a Comment