Pages

Thursday, January 19, 2012

7 månader

Tiden springer iväg och 2012 har rivstartat! Ser fram emot detta år som börjat bra och det känns att nu blir det bara bättre. Företaget har ett tag varit "the missing piece", men nu känns det som om jag kan kombinera mammaliv med jobbliv, på ett behagligt sätt. Fredrik känner sig mer och mer bekväm i sin pappaledigroll och jag blir varm i hela hjärtat när jag ser dem tillsammans. Idag åkte jag iväg en hel massa timmar och rumlade med min kära mor, tryggt vetande om att Havanna hade det fint hemma med papsen.

Havanna utvecklas i raketfart och är vildare än någonsin. Vilda Hilda tar sig snabbt runt i köket med gåstolen, drar i lådor och skåpluckor, kan nästan krypa och ammar numera bara på kvällstid. Har stenhårt kört med att amning fås endast på kvällen vid läggdags och hon har istället börjat äta större portioner, vilket ju är toppen.

Tycker att hon blir mer och mer lik sin far.


Ligga still? Jag?

Svårt att få bilder in motion.

I mitt gamla nattlinne.
I helgen åker vi upp till Haparanda för jobb och Fredde och Havanna följer såklart med. Ser fram emot att slita och trötta ut mig med behandlingar och samtidigt ha mina käraste bara ett stenkast bort.

No comments:

Post a Comment