Pages

Friday, December 30, 2011

Årets sista dag

Så har vi upplevt och fått vara med om ännu ett år, ett år fyllt av kärlek och fina händelser. Så väljer jag att se det. Visst händer det dagligen tråkiga, negativa och hemska händelser i världen och tyvärr så får de en allt för stor impact på folk och nyheter, men allt fint och bra som händer belyses sällan. Jag försöker att leva varje dag som om den vore den sista, sedan Havanna kom lever jag mycket mer i nuet, lever med varje rörelse, ny mimik, leende och händelser. Innan så var man mer i framtiden och oroade sig och kanske gav negativa händelser mer fokus, nu så försöker jag att släppa dem fortare och inte låta dem ta över.

Ser fram emot det nya året, ser fram emot Havannas utveckling och att få börja jobba och utveckla mitt företag mer. Nu ska Fredrik vara med henne mer på dagarna och de ska få mer kvalitetstid tillsammans så att hon inte är så mammig.

Önskar ett Fantastiskt Nytt 2012 till alla!

No comments:

Post a Comment