Pages

Friday, March 26, 2010

Kanns som igar


Folk sager nu till mig att jag kan borja anvanda prickarna igen da jag skriver..jo jag vet, har dock inga pa denna dator, sa.. Igar hade jag nagra harliga timmar med Karro pa stan, sa kul och roligt att vara sa nara mina nara och kara nu, kanns nastan overkligt! Hon hade inte varit pa stan pa evigheter sa vi borjade med en lang lunch pa Linas cafe och sedan jeansprovning pa Jeansterminalen, haha been there, minst ett tjugotal innan man hittar "dom". Hon har verkligen haft tur och tappat vartenda mammakilooverviktsgram och ar tillbaka i sitt jag, hoppas att man sjalv har den turen den dagen.


Nu har vi ocksa bestamt att vi kommer att anvanda Karros hus for fotograferingen av bilderna for mitt nya foretag, Spa n Beyond, som kommer att erbjuda mobila Spa-behandlingar. Huset ar perfekt for att skapa just den dar "hemma hos"-kanslan som man vill att kunderna ska kanna och borja tanka redan nar de ser bilderna. Sedan har vi ju en duktig fotograf, P, som lovat hjalpa till, sa harligt att man kan losa det mesta med eget folk.


No comments:

Post a Comment