Pages

Saturday, June 9, 2012

Så länge sedan..

Känns som om tiden bara går snabbare och snabbare i livet, speciellt sedan man blev förälder. Fantastiska dagar avlöser varandra, det går bra nu och allt känns harmoniskt och fint, precis som det ska vara. Nu ska jag bli flitigare att återkomma här, inte minst för att det är så roligt att skriva och även att gå tillbaka och bläddra efter en tid.

Havanna fyller ett år på måndag. Tänk för ett år sedan så sa jag faktiskt att hon skulle komma den elfte, och så blev det. Mamma låg ju på sjukhus ett bra tag i maj förra året och vi sa båda att vår familj kan bara uppta en plats åt gången, så Havanna skulle nog låta vänta på sig till hon kom ut och så blev det. Det har varit det mest fantastiska år jag fått vara med om . Kärleken till min lilla familj och till Havanna blir bara starkare var dag och det är hisnande hur mycket kärlek man kan känna till sitt barn, än mer när de visar kärlek tillbaka i form av kramar och närhet, den bekräftelsen är total.

Finaste älsklingarna sover tätt intill.

Bus i soffan.

Haha brorsan, nu tar jag fjärren!

En dag på stranden.

Idag lämnade vi alla måsten och förberedelser inför födelsedagen och åkte ut med båten till Borgen. Vädret var ok i land, men än bättre på ön. Vi njöt av grillad korv och Havanna fick pyttipanna värmd i folie. Allt är ju gott när man äter ute, eller hur? Tiden stannar där ute, man lever verkligen i nuet och bara är. Där blir det många övernattningar i sommar.

No comments:

Post a Comment