Pages

Sunday, November 20, 2011

Glad


Vilken mysig helg det har varit, genuin och god med fina familjen nära. Fredagen var vi hemma och städade och fixade. Sen kom Fredde och Johannes och vi firade in helgen med tacos och fredagsmys och Idol. Havanna somnade fint och vaknade inte så många gånger för att amma. Äter numera gröt morgon och kväll och det verkar som att hon står sig bättre på det. Igår kom käraste svärmor på besök och det blev ytterligare mys och prat långt in på småtimmarna. Idag promenerade vi ner på Brändöns julmarknad och handlade fika. Mamma kom också och det blev fullt hus, jättemysigt också då Ida kom och Johannes fick en kompis. Imorgon skjutsar vi mamma till Kalix för operation, så det blir ett litet äventyr.

Kära familjen min, ni vet hur mycket jag älskar er, men jag behöver säga det igen. Hur glad jag är att ha mina nära och kära så nära inpå, speciellt då man behöver det som bäst. Lilla Havanna, så glad jag är att du kom till just oss och hur vi får njuta av varje speciell dag tillsammans med dig.
Jag är evigt tacksam och lyckligt lottad.

No comments:

Post a Comment