Pages

Saturday, August 13, 2011

Augusti


Världens finaste Havanna!

Nu har vi kommit in en bra bit i augusti, den månaden som jag är van vid är den varmaste månaden och den stressigaste.. Så var det i alla fall i Spanien. Här har den börjat kallt och det känns att det är höst i luften. Till och med en del löv har börjat att ändra färg. Fredde börjar att jobba på måndag så det blir allvar även där. Ser dock fram emot att fortsätta mitt "jobb" att ta hand om Havanna på dagarna, det bästa och mest fantastiska jobb jag någonsin haft och kommer att ha. Vilken lyx och förmån att få vara nära henne varje dag under denna period och se henne växa och utvecklas, jag kommer att njuta i fulla drag. Nu blir det att ta vara på varje ögonblick av fint väder till att ta en båttur eller något annat mysigt, dagarna är räknade nu.


Fullmåne i augusti.
























Min finaste Freddan!

No comments:

Post a Comment