Pages

Tuesday, July 14, 2009

Healing och Nespresso











Vilken harlig mix, kaffe med healing! Min bestallning pa Nespresso-kapslar hade kommit till grannen istallet for till mitt hus, dvs, de hade skrivit under avin. Naval, efter manga om och men sa ar de pa plats i mitt kok och i mn kaffemaskin. Bestallde manga olika smaker denna gang, plus en utan koffein till Carina nar hon halsar pa. Detta kaffe ar det godaste och lyxigaste som jag smakat nagonsin, man sitter och njuter med sin kopp och kan till och med se George Clooney framfor sej fran reklamen..Mums.








Idag har jag varit pa healing, har kant mej down och extremt trott pa senaste, bara velat sova lange och mycket utan nagon egentlig forklaring, bara kants som om kroppen hallt pa med nagon sorts uppladdning, inte alls pga fysisk trotthet eller nagot annat speciellt. Bara att komma in i Marcs lilla mysiga behandlingsrum ar som att stanna upp i tid och rum, med meditativ musik, porlande vatten och levande ljus. Arbetsskadad som man ar, behover jag egentligen bara lagga mej ner pa en behandlingssang sa kanns det som man fatt en full behandling.








Han gor en slags healing da han inte tar i en, utan jobbar med auran. Det later konstigt, men det kandes helt fenomenalt efterat! Han borjade med att lagga pa en underbart doftande aromaolja pa mina handleder, jag blundade och kande sedan bara da och da vinddraget fran hans hander nar de arbetade runt mej. Ljudet av den porlande fontanen och den alldeles underbara musiken fick mej att domna bort for en stund, och nar jag vaknade kandes kroppen sa latt och ren. Jag fick ligga kvar pa sangen tills jag kande att jag ville vakna upp, vilket blev ett tag. Eftersom jag sjalv jobbar med detta sa kan jag forsta hur det hela fungerar, men man maste uppleva det for att fa sin egen uppfatting. Jag kanner mej stralande och med mycket ny och positiv energi, kanns som mycket gammalt rensats ut och kroppen kanns kraftfull.

No comments:

Post a Comment